3 Ağustos 2008 Pazar

İstediğini yapmak


"Ölü Ozanlar Derneği"ni izliyorum. Geçenlerde bir kitapta okuduğum dizeler karşıma çıktı...
"Ormanda karşıma iki yol çıktı, ben az kullanılmış olanı seçtim."
R.Frost
İnsanların önüne her an, her dakika bir seçim çıkıyor. Bu seçimlerle hayatımızı ne kadar farklı hale getiriyoruz, farkında değiliz. Seçim yapmayı ciddiye almalıyız, çünkü...
Seçim yapmak, yani kendi seçimini yapmak, ya da seçimini kendin yapabilmek hayatın en güzel şeyidir.
Seçim sana aittir, senin seçimindir.
Seçim acı verir, mutluluk da.
Seçim yaparken kesinlikle vazgeçmiş olduklarımız vardır, bir de kazanmayı umduklarımız -olursa diye.
Seçim zorunluluklar da vardır, kurallar da, asilik de, serserilik de.
Bütün bunlardır. Seçim yaparken aptal olmamak gerekli, ama her zaman da mantıklı hareket edilmez. Sıfırlar ve birler..
Yarın sıfır mı olmak gerek yoksa bir mi, yoksa yoksa doğru cevap başka bir boyutta mı?
Bilemem, size doğru seçimin ne olduğunu ben söyleyemem. Ama unutmayın, seçim yapacaksınız, yapmak zorundasınız. Sadece keşke demeyin sonra, öncesinde düşünün yeter...
Sevgiler...

Not:
Bu arada dün akşam yıldızlara bakarak uyudum. Samanyolunu en son ne zaman gördünüz?

Hiç yorum yok: