24 Ağustos 2008 Pazar

Püf Noktası....


Nerdesin deseniz haklısınız. 10 gündür bir proje için detaylı bir çalışma içerisindeydik ve anlımızın akıyla çıktık.
İşin önemi esasında benim ilk defa yeni farklı bir gruba eğitim veriyor olmamdı. Bunun yarattığı gerilim sayesinde çok çalıştık. Sonucu da çok güzeldi, harika bir 3 günlük program sonucunda döndük geriye.
Farklı insanların karşısına çıkmanın yarattığı gerilim insanı çalışmaya zorluyor. Doğrusunu isterseniz son dakikaya kadar tekrar ediyorduk kounlarımızı.
Başka bir taraftan bakılınca da harika bir deneyim, harika insanlarla mükemmel bir paylaşım yaşadık diyebilirim. Paylaşım diyorum çünkü eğitim sırasında ben de bir ton yeni şey gördüm. Benim yaşadıklarımı o kadar farklı şekillerde yaşamışlar, o kadar çok farklı bkış açıları deneyimleri var ki. Oradan dönünce yorgun ama yenilenmiş bir şekilde geldim diyebilirim.
İşte hayatın püf noktalarından biri:
"Ne kadar okuyan mı bilir , ne kadar gezen mi?"

Hiç yorum yok: