8 Ağustos 2008 Cuma

Fark ufak, etki büyük


Bugün hayatımda ilk defa biletli olduğum bir aracı kaçırdım. Yani bir otobüs, gemi ya da uçak olarak ilk defa bir aracı kaçırdım diyorum. Esasına bakarsanız rahat bir insanım, beklettiğim insan çoktur, ama bu şekilde bir olay ilk oldu.

İzmir'e seyahatimiz bu sebeple yarın sabaha kaldı.
Görüyormusunuz 2 dakika ile hayatımda neler değişti, işte etkiye bakın:

1. Neredeyse 100 YTL yandı.
2. Hem benim hem eşimin morali kaçtı.
3. Paparayı yedim tabbi ki, hatta bir ton başka şeyle beraber -kadın usulü :). Ortaya çıkan mutsuzlukla tatilin de başlangıcı tatsız oldu.
4. Bunun yanı sıra, imajım kaydı, bilirsiniz kadınlardan bir hikayeyi 100 defa dinleriz, artık adım çıktı dokuza inmez sekize.

Yani anlayacağınız, bugün keyif kaçtı, yarın da biraz hatta gelecekte de biraz kaçacak. Yani 2 dakika için ödenen bedele bakın.

Suç bende tabii ki, kabul ediyorum, sebeplerini de biliyorum zaten. Bir daha mı aynı şeyi asla yapmam. Aklım başına geldi mi geldi.

Haa bu arada IDO'ya da başvuru yapacağım, 2 dakika ile geç kalınca insan biraz yardımcı olur değil mi? Yook nerdee... Neredeyse, sizin yüzünden gemi boş kalktı diye kızacaklardı.

Hiç yorum yok: