13 Ağustos 2008 Çarşamba

"Zor"un insanı olmak


Geçenlerde bir arkadaşım bana "Sen zorların adamısın" dedi. İşlerin yoğunluğundan dolayı, biraz enerjimi azalmış hissettiğim bir anımda, bu sözler beni tamamen kendime getirdi.

Gerçekten de az zaman içerisinde çok iş yapmak gibi bir çabam var. Ne yazık ki öyleyim. Bir koltukta birkaç karpuz.
İnsanlara hep planınızı yapın, zamanınızı işinizi dengeli yapın diyorum, ama ben de kendimi zorluyorum. Zorlayınca oluyor olmuyor, ama çok enerjisi gidiyor insanın.
Bilemiyorum bu insanın kendi ayarı. Bazı zamanlarda işleri yaymak ve nefes almak gerek, bazen ise kasmak ve çok çabalamak. Neyi ne zaman yapacağınız size, enerjinize, isteğinize kalmış.
Bakmayın bana bazen oflarım patlarım ama sabahında yepyeni olarak uyanmayı da bilirim.
Bir hocamın söylediği gibi, 3 tip enerji var demişti, vucüt - yani fiziksel, kafa -yani düşünce ve duygu - yani istek. Bunlar 0-1 arasında bir değer ve çarpan gibi, birinin azalması toplam sonucu azaltmaya yetiyor.
Sizin hem vücut, hem kafa, hem de duygu enerjimi tam olsun.

Hiç yorum yok: