31 Ağustos 2008 Pazar

Yarın ne yapıyorsunuz?


Merhaba,
Bu soruyu özellikle herkesin arkadaşlarına hatta kendisine sorması gerek. Bunun sebebi şu...
İnsanlar genelde yarını planlamıyorlar. Hayır hayır, yarın yapılması gereken işler her zaman oluyor biliyorum. Bu işler "genelde" hep başkalarının size atadığı işler oluyor, ya da zorunluluk ile yapılıyorlar. Ancak acaba siz sadece kendiniz için, istediğiniz ya da farklı olacak birşey yapmayı neden düşünmüyorsunuz?
İnsanlarla son zamanlarda beraberken, şunu fark ettim. Ne yapmak istediklerini bilmiyorlar. Değişik birşey yok hayatlarında. Aynı günler haftalar birbirini takip ediyor. İstek duyacakları, heyecanlanacakları birşey yok.
Tatile çıkarken yanında laptop alanlardanmısınız?
E-maillerinize ulaşamadığınızda ne hissediyorsunuz?
Facebook'ta eşinize sevgilinize mesaj atıyor musunuz?

O zaman...

Kurtarın kendinizi bu girdaplardan. Her zaman için değil, sadece kısa bir süre için bile olsa, farklı birşey yapın.

Ben ne mi yaptım, bu haftasonu uzun zaman sonrasında vapurla cmt günü Burgazada'ya ve pazar günü de Kadıköy'e geçtim, Babayani ve Çiya'da yemek yedim, tüneli ve feniküleri kullandım, fotograf çektim, Pera Müzesi'nde Miro'yu gördüm, Cuma gecesi İstiklal'de ateş gösterisini izledim, Meksika ve Venezuella'dan gelen 3 kişinin kukla gösterisini izledim.

Siz ne yaptınız? Yarın ne yapacaksınız?

1 yorum:

Handem dedi ki...

ilginç... rutinimizden çıkmak için aynı zamanı seçmişiz... üstelik benzeri rutin dışı hareketleri yapmışız... bu rutin dışı hareketlerin de sınırlı olduğuna işaret edebilir mi?