22 Mart 2008 Cumartesi

Hedefine inanç sağlamak


Bir eğitimimdeki katılımcımla bir zaman sonra Facebook'ta karşılaştık. Baktım durumunu gösteren alanda bir rakam var; 835. Nedir bu?
Ne biliyor musunuz? Bir sınava girecekmiş, ve o sınavdan almasını gereken puanmış. Bunu her yere yazmış, duvarlara, işyerinde masasına, bilgisayarına, daha bir çok yere.
Bu aslına bakarsanız birçok yerde farklı şekillerde karşınıza çıkabilir; Quantum düşünce tarzında, Çekim gücü kuramında, Dini inançlarda, vs vs...
İnsanın hedefini ortaya net bir şekilde koyması önemli. Her zaman karşısında olmalı hedefi. Yaptığı herşeyi o hedef için yaptığını düşünmeli ve odaklanmalı. Bu hedefe olan inancını arttıracaktır.
Hatta ben de inanıyorum ve bu sayfaya da koydum bu rakamı.

Bir de ne yazmıştı biliyormusunuz?
"Tabii ki sadece her yere yazmakla olmuyor, çok da çalışıyorum."
Unutmayın sadece karpuz yattığı yerde büyür, elbette ki yapmanız gerekenleri de yapmalı ve çok çalışmalısınız. Lafla peynir gemizi yürümüyor.

Hiç yorum yok: